loading...

طراحي و دكوراسيون داخلي

دكوراسيون داخلي

بازدید : 173
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

طراحي و دكوراسيون داخلي مغازه

انواع طراحي دكوراسيون داخلي در ايران

در دنياي مدرن امروز طراحي دكوراسيون داخلي با عنوان نوعي صنعت، هنر و حرفه ياد مي‌شود. تعريفي كه از طراحي دكوراسيون داخلي ارائه مي‌شود؛ بهينه سازي فضاي داخلي ساختمان‌ها براي انجام دادن فعاليت‌هاي روزمره و كاري است.

همانطور كه مي‌دانيد بخش زيادي از زمان ما در طول روز در ساختمان‌ها و فضاهاي بسته مي‌گذرد. اين ساختمان‌ها هر كدام طراحي داخلي متفاوتي دارند. هر كدام از اين ساختمان‌ها فضايي را ايجاد مي‌كنند تا يكي از نيازهاي اوليه و اساسي انسان‌ها يعني نياز به مسكن را پاسخگو باشند. از طرفي بخش اعظمي از فعاليت‌هاي روزمره‌ي ما در اين فضاها با طراحي دكوراسيون داخلي انجام مي‌شود.

تاثير طراحي دكوراسيون داخلي بر روي جنبه‌هاي مختلف زندگي روزمره

آن چه موجب زيبايي و روح بخشيدن به يك بنا مي‌شود طراحي دكوراسيون داخلي آن است. به همين دليل مي‌توان اين‌طور نتيجه گرفت كه كيفيت طراحي داخلي تاثير بسيار زيادي بر روي نحوه‌ي انجام انواع فعاليت‌هاي روزمره ما دارد. طراحي دكوراسيون داخلي بنا نه تنها نگرش ما را تغيير داده بلكه احوال و شخصيت ما را نيز تحت تاثير مستقيم خود قرار مي‌دهد.

با توجه به اين موارد مي‌توان هدف طراحي دكوراسيون داخلي را افزايش بهره‌وري عملكرد فيزيكي و رواني فضا براي آرامش بخشيدن و راحت سازي زندگي تعريف كرد. معماري بدون طراحي دكوراسيون داخلي مانند بدن بدون روح است. از اين نوع معماري يا نمي‌توان استفاده كرد يا در صورت استفاده، نبايد كارايي زيادي را از آن انتظار داشت. در ادامه با انواع طراحي دكوراسيون داخلي آشنا مي‌شويم.

طراحي دكوراسيون داخلي مطب

مهم‌ترين عناصري كه در طراحي داخلي مطب بايد به بيننده القا شود؛ احساس امنيت و آرامش خاطر است. چرا كه در اين بينندگان اين نوع طراحي دكوراسيون داخلي در واقع بيماراني هستند كه از نظر جسمي و روحي در وضعيت خوبي قرار ندارند. در طراحي دكوراسيون داخلي مطب بايد نكاتي اساسي را در نظر داشت. طراح داخلي اين نوع بنا بايد درك درستي از علم رنگ‌شناسي، نور پردازي، علم فنگ شويي و چيدمان اصولي وسايل داشته باشد. او مي‌تواند با تركيب اين موارد به طرحي زيبا و قابل تائيد برسد. در واقع در طراحي دكوراسيون داخلي مطب مي‌توانيد با پياده‌سازي اصول و قواعد معماري به صورت علمي و به روز به طرحي چشم گير دست پيدا كنيد.

طراحي دكوراسيون داخلي اداري

از آن‌جايي كه دكوراسيون داخلي اداري تاثير مهمي در روحيه و افزايش بهره‌وري كاركنان دارد، طراحي دكوراسيون داخلي اداري همواره يكي از دغدغه‌هاي اصلي ومهم براي مديران و طراحان بوده است؛ بنابراين طراحي داخلي اداري بايد به گونه‌اي باشد كه براي همه‌ي افراد ازجمله: مديران، كاركنان و مشتريان زيبا و كاربردي باشد. جدابيت و احترام به سليقه‌ي كاربر دو نكته‌ي اصلي‌ست كه در طراحي داخلي اداري حتما بايد رعايت شود.

در طراحي دكوراسيون داخلي اداري علاوه بر توجه به نورپردازي و انتخاب رنگ مناسب، بايد به شيوه‌ي چينش وسايل كاربردي و مبلمان اداري هم توجه كرد.

طراحي دكوراسيون داخلي منزل

امروزه با گسترش خانه‌هاي آپارتماني و آپارتمان نشيني، طراحي داخلي منزل اهميت زيادي پيدا كرده است. سادگي و در عين حال مدرن بودن طراحيدكوراسيون داخلي منزل در خانه‌هاي آپارتماني اهميت زيادي دارد. اين موضوع به خصوص در خانه‌هايي با متراژ كوچكتر جلوه‌ي بيشتري دارد.

طراحي دكوراسيون داخلي مغازه

دكوراسيون داخلي مغازه متفاوت و منحصر به فرد يكي از عوامل مهم در افزايش فروش محصول است. اين دقيقا همان روشي است كه در كشورهاي پيشرفته اهميت زيادي داشته و بسيار به آن توجه مي‌شود. بيشترين نقطه‌اي كه مي‌تواند توجه مشتريان را جلب كرده و طراحي دكوراسيون داخلي اصولي آن در فروش شما موثر باشد، طراحي ويترين مغازه است. با توجه به اين موضوع مي‌توانيد طراحي دكوراسيون داخلي خود را با توجه به استانداردهاي روز دنيا، نوع كسب و كار، نوع مشتريان و طبقه‌ي اجتماعي آن‌ها هماهنگ كنيد.

طراحي دكوراسيون داخلي رستوران و كافي شاپ

زماني كه درباره‌ي طراحي دكوراسيون داخلي صحبت مي‌كنيم؛ مهم‌ترين مسئله‌اي كه بايد در نظر داشته باشيم انتخاب بستر و زمينه‌ي مناست براي طراحي است. انتخاب بستر مناسب مي‌تواند براي طراحي قسمت‌هاي ديگر نيز مفيد واقع شود. به طور مثال در ظراحي داخلي رستوران تركيب رنگ روشن همراه با رنگ سفيد مي‌تواند محيط اطراف را بزرگ‌تر از اندازه‌ي اصلي نمايش دهد.

مهم‌ترين بخشي كه در طراحي داخلي رستوران بايد توجه ويژه‌اي به آن كرد؛ انتخاب مبلمان، ميز و صندلي مناسب براي رستوران است. انتخاب ميز و صنپلي اصولي و صحيح مي‌تواند نقش قابل‌توجهي در جلوه بخشيدن به طراحي داخلي رستوران، فضاي بيروني و دعوت كنندگي كافه يا رستوران ايفا كند.

در انتخاب ميز و صندلي براي رستوران بايد به استانداردهاي كيفي و طراحي ارگونوميك آن‌ها توجه داشت. ميز و صندلي راحت مي‌تواند آرامش و لذت زيادي براي مشتريان به ارمغان آورده و تحت تاثير خودش قرار دهد تا جايي كه مشتري نسبت به فضا وفادار بماند.

طراحي دكوراسيون داخلي طلا فروشي

طراحي داخلي طلا فروشي آنقدرها هم كه به نظر مي‌رسد ساده نيست. چرا كه در واقع طراحي دكوراسيون داخلي طلا فروشي رابط اصلي بين بيننده و محيط مغازه است. موضوعي كه در طراحي داخلي مغازه نيازمند توجه ويژه‌اي است؛ نورپردازي و نحوه‌ي نمايش جواهرات براي مشتري است. از طرفي اين نورپردازي بايد به گونه‌اي باشد كه طلاي داخل ويترين كاملاً براي بيننده قابل ديدن باشد.

همانطور كه مي‌دانيد طلا كالاي گران قيميتي است به همين دليل در طراحي داخلي طلا فروشي علاوه بر زيبايي و چشمگيري بايد امنيت را هم در نظر داشته باشيم. به همين علت ويترين طلا فروشي علاوه بر دارا بودن ويژگي‌هاي بالا بايد امنيت بالايي هم داشته باشد؛ بنابراين با طراحي درست و اصولي ويترين مي‌توان علاوه بر نمايش كامل طلاها به مشتري، امنيت آن‌ها را هم تامين‌ كرد.

اگر به عنوان طراح قصد داريد كه طراحي دكوراسيون داخلي طلافروشي را بر عهده بگيريد بايد با توجه به فضا و موقعيتي كه در اختيار داريد، بهترين طرح را پياده كنيد. براي اين كار در قدم اول بايد مكان را به خوبي نياز سنجي كنيد و سپس با تركيب سليقه‌ي مشتري و به كارگيري تكنيك‌هاي روز دنيا طرحي بي‌نطير خلق كنيد. شما به عنوان يك طراح بايد به خوبي بدانيد كه هر مكاني طراحي خاصي مي‌طلبد و شما بايد با توجه به موقعيت مكان و شناسايي نيازها طراحي آن را انجام دهيد.

طراحي دكوراسيون داخلي ويلا

تاثير طراحي دكوراسيون داخلي در زندگي امروز انسان‌ها به قدري است كه نمي توان به سادگي آن را ناديده گرفت و از كنار آن گذشت. اين موضوع به خصوص در جوامعي كه به آن توجه كرده و آن را پياده سازي رده‌اند به وضوح قابل مشاهده است. بسياري از افراد تصور مي‌كنند كه طراحي داخلي مدرن تنها براي افراد ثروتمند جامعه است. ولي بهتر است بدانيد كه اين طراحي مي‌تواند براي افراد سطح متوسط جامعه هم مفيد و تاثير گذار باشد. در واقع اين طراح است كه بايد اين توانايي را داشته باشد كه متناسب با بودجه و فضاي شما طرح و دكوراسيوني همگون را به شما پيشنهاد دهد.

طراحي دكوراسون داخلي ويلا و چگونگي دكوراسيون داخلي

در طراحي داخلي ويلا عوامل زيادي تاثير دارند كه نوع مواد به كار رفته در ساخت وبلا يكي از اين عوامل است؛ اما جداي از اين عوامل؛ نور و رنگ مي‌تواند تاثير زيادي در طراحي داخلي ويلا داشته باشد. همانطور كه قبلا اشاره كرديم، نور و رنگ مي‌تواند هر انساني را مجذوب خود كند؛ بنابراين يك طراح داخلي حرفه‌اي بايد در طراحي داخلي ويلا با تركيب اين دوعامل بتواند طرحي زيبا و منحصر به فرد به وجود آورد. البته نبايد از تاثير نوع مواد به كار رفته در ساخت ويلا را ناديده

گرفت.

به هر حال بايد بدانيد كه در طراحي دكوراسيون داخلي ويلا دو عنصر رنگ و نوع مواد بايد در تركيب مناسبي در كنار هم قرار بگيرند. در واقع اگر محيط ما نور مناسبي نداشته باشد، مواد به كار رفته حتي در صورت گران قيمت بودن نمايي نخواهند داشت.

طراحي دكوراسيون داخلي در شيراز

طراحي داخلي در شيراز با تووجه به اين كه مردم اين شهر خود اهل ذوق و هنر هستند براي هر شركت طراحي داخلي كار سختي به نظر مي‌رسد. چرا كه بايد در طراحي دكوراسيون داخلي بناها براي اين مردم علاوه بر در نظر داشتن اصول اصلي طراحي داخلي، روحيه لطيف و ذوق هنري مردم اين شهر را هم در نظر داشته باشيم.

اگر به معماري گذشته‌ي اين شهر نگاه كنيم، متوجه خواهيم شد كه معماراني ماهر و زبردست با نهايت ذوق و هنر خود اين طراحي‌ها را انجام داده‌اند. از طرفي مردم اين شهر هر روز در گوشه و كنار شهر شاهد اين معماري‌ها بوده و به نوعي به آن‌ها عادت كرده‌اند. بنابر اين اگر قرار باشد در هرجاي اين شهر پروژه‌اي براي طراحي دكوراسيون داخلي انجام شود بايد فرهنگ غني و ذوق و هنر مردم در آن گنجانده شود. در حقيقت طراحي دكوراسيون داخلي بايد تليقي از سنت و مدرنيته باشد.

طراحي دكوراسيون داخلي در اهواز

در طراحي داخلي در اهواز بايد اين طراحي با توجه به آب و هواي گرم منطقه انجام شود. در چنين شهري استفاده از مواد مرغوب و مناسب در كنار رعايت اصول طراحي دكوراسيون داخلي از اهميت بالايي برخوردار است.

وظيفه‌ي طراح و دكوراتور در اين‌جا اين است كه هر محيطي را در هرجايي و هر مكاني با به كارگيري و رعايت اصول صحيح معماري به محيطي جذاب و پويا تبديل كند.

طراحي دكوراسيون داخلي در كيش

كيش يكي از زيباترين و جذاب‌ترين جزاير خاورميانه‌است كه هرساله توريست‌هاي زيادي را جذب مي‌كند. در اين جزيره شايد تنها چيزي كه در نگاه اول توجه هركسي را جلب كند وجود طراحي‌ پكوراسيون داخلي بسيار زيبا، شيك و مدرن است. به همين دليل طراحي داخلي در كيش مي‌تواند فرصت مناسبي باشد تا يك شركت طراحي داخلي هنر خود را در زمينه‌ي طراحي و معماري به خوبي به نمايش بگذارد.

بازسازي ساختمان و طراحي دكوراسيون داخلي

نوسازي يا بازسازي ساختمان از ديرباز در كشور ما وجود داشته است. مطالعات نشان مي‌دهد كه در عصر ايران باستان نوسازي و بازسازي ساختمان در ايران بسيار رايج بوده است. در واقع سنتي كه از آن امروزه به عنوان خانه تكاني ياد مي‌شود؛ برگرفته از فرهنگ و آداب ورسوم مردم همان زمان است. اين سنت هر ساله در روزهاي پاياني سال در كشور ما اجرا مي‌شود. از اين مسئله كه بگذريم امروزه در سراسر دنيا بازسازي ساختمان يا نوسازي آن امري كاملاً شناخته شده و رايج است. همانطور كه مي‌دانيد برخي از آپارتمان‌ها بعد از مرور زمان به تدريج حالت جذاب و زيباي خود را از دست داده و يا به اصطلاح ديگر بي روح مي‌شوند. در اين مواقع بايد بازسازي آپارتمان را شروه كرده و روح را به ساختمان بازگردانيم.

در كشور ما در دهه‌ي گذشته ساختمان‌هاي زيادي ساخته شده و حجم عظيمي از ساخت و ساز صورت داده است. مسلما اين ساختمان‌هاي ساخته شده اكنون نياز به بازسازي و نوسازي دارند. البته اين نكته را هم بايد در نظر بگيريم كه عمرمفيد ساختمان‌هايي كه ساخته مي‌شود 50 سال بوده اما بافت اين ساختمان‌ها و طراحي دكوراسيون داخلي آن‌ها قبل از رسيدن به 30 سال كاملاً كهنه و فرسوده شده و به بازسازي احتياج پيدا مي‌كنند. اين موارد اهميت بازسازي ساختمان‌ها در ايران را نسبت به ساير كشورها كاملاً آشكار مي‌سازد.

موضوع ديگري كه در بازسازي ساختمان وجود دارد بعد اقتصادي آن است. كاملاً مشخص است كه هزينه‌ي بازسازي و نوسازي بافت ساختمان‌ها به ميزان قابل‌توجهي كمتر از هزينه‌ي ساخت يك بناي جديد است.

طراحي و دكوراسيون داخلي مغازه

انواع طراحي دكوراسيون داخلي در ايران

در دنياي مدرن امروز طراحي دكوراسيون داخلي با عنوان نوعي صنعت، هنر و حرفه ياد مي‌شود. تعريفي كه از طراحي دكوراسيون داخلي ارائه مي‌شود؛ بهينه سازي فضاي داخلي ساختمان‌ها براي انجام دادن فعاليت‌هاي روزمره و كاري است.

همانطور كه مي‌دانيد بخش زيادي از زمان ما در طول روز در ساختمان‌ها و فضاهاي بسته مي‌گذرد. اين ساختمان‌ها هر كدام طراحي داخلي متفاوتي دارند. هر كدام از اين ساختمان‌ها فضايي را ايجاد مي‌كنند تا يكي از نيازهاي اوليه و اساسي انسان‌ها يعني نياز به مسكن را پاسخگو باشند. از طرفي بخش اعظمي از فعاليت‌هاي روزمره‌ي ما در اين فضاها با طراحي دكوراسيون داخلي انجام مي‌شود.

تاثير طراحي دكوراسيون داخلي بر روي جنبه‌هاي مختلف زندگي روزمره

آن چه موجب زيبايي و روح بخشيدن به يك بنا مي‌شود طراحي دكوراسيون داخلي آن است. به همين دليل مي‌توان اين‌طور نتيجه گرفت كه كيفيت طراحي داخلي تاثير بسيار زيادي بر روي نحوه‌ي انجام انواع فعاليت‌هاي روزمره ما دارد. طراحي دكوراسيون داخلي بنا نه تنها نگرش ما را تغيير داده بلكه احوال و شخصيت ما را نيز تحت تاثير مستقيم خود قرار مي‌دهد.

با توجه به اين موارد مي‌توان هدف طراحي دكوراسيون داخلي را افزايش بهره‌وري عملكرد فيزيكي و رواني فضا براي آرامش بخشيدن و راحت سازي زندگي تعريف كرد. معماري بدون طراحي دكوراسيون داخلي مانند بدن بدون روح است. از اين نوع معماري يا نمي‌توان استفاده كرد يا در صورت استفاده، نبايد كارايي زيادي را از آن انتظار داشت. در ادامه با انواع طراحي دكوراسيون داخلي آشنا مي‌شويم.

طراحي دكوراسيون داخلي مطب

مهم‌ترين عناصري كه در طراحي داخلي مطب بايد به بيننده القا شود؛ احساس امنيت و آرامش خاطر است. چرا كه در اين بينندگان اين نوع طراحي دكوراسيون داخلي در واقع بيماراني هستند كه از نظر جسمي و روحي در وضعيت خوبي قرار ندارند. در طراحي دكوراسيون داخلي مطب بايد نكاتي اساسي را در نظر داشت. طراح داخلي اين نوع بنا بايد درك درستي از علم رنگ‌شناسي، نور پردازي، علم فنگ شويي و چيدمان اصولي وسايل داشته باشد. او مي‌تواند با تركيب اين موارد به طرحي زيبا و قابل تائيد برسد. در واقع در طراحي دكوراسيون داخلي مطب مي‌توانيد با پياده‌سازي اصول و قواعد معماري به صورت علمي و به روز به طرحي چشم گير دست پيدا كنيد.

طراحي دكوراسيون داخلي اداري

از آن‌جايي كه دكوراسيون داخلي اداري تاثير مهمي در روحيه و افزايش بهره‌وري كاركنان دارد، طراحي دكوراسيون داخلي اداري همواره يكي از دغدغه‌هاي اصلي ومهم براي مديران و طراحان بوده است؛ بنابراين طراحي داخلي اداري بايد به گونه‌اي باشد كه براي همه‌ي افراد ازجمله: مديران، كاركنان و مشتريان زيبا و كاربردي باشد. جدابيت و احترام به سليقه‌ي كاربر دو نكته‌ي اصلي‌ست كه در طراحي داخلي اداري حتما بايد رعايت شود.

در طراحي دكوراسيون داخلي اداري علاوه بر توجه به نورپردازي و انتخاب رنگ مناسب، بايد به شيوه‌ي چينش وسايل كاربردي و مبلمان اداري هم توجه كرد.

طراحي دكوراسيون داخلي منزل

امروزه با گسترش خانه‌هاي آپارتماني و آپارتمان نشيني، طراحي داخلي منزل اهميت زيادي پيدا كرده است. سادگي و در عين حال مدرن بودن طراحيدكوراسيون داخلي منزل در خانه‌هاي آپارتماني اهميت زيادي دارد. اين موضوع به خصوص در خانه‌هايي با متراژ كوچكتر جلوه‌ي بيشتري دارد.

طراحي دكوراسيون داخلي مغازه

دكوراسيون داخلي مغازه متفاوت و منحصر به فرد يكي از عوامل مهم در افزايش فروش محصول است. اين دقيقا همان روشي است كه در كشورهاي پيشرفته اهميت زيادي داشته و بسيار به آن توجه مي‌شود. بيشترين نقطه‌اي كه مي‌تواند توجه مشتريان را جلب كرده و طراحي دكوراسيون داخلي اصولي آن در فروش شما موثر باشد، طراحي ويترين مغازه است. با توجه به اين موضوع مي‌توانيد طراحي دكوراسيون داخلي خود را با توجه به استانداردهاي روز دنيا، نوع كسب و كار، نوع مشتريان و طبقه‌ي اجتماعي آن‌ها هماهنگ كنيد.

طراحي دكوراسيون داخلي رستوران و كافي شاپ

زماني كه درباره‌ي طراحي دكوراسيون داخلي صحبت مي‌كنيم؛ مهم‌ترين مسئله‌اي كه بايد در نظر داشته باشيم انتخاب بستر و زمينه‌ي مناست براي طراحي است. انتخاب بستر مناسب مي‌تواند براي طراحي قسمت‌هاي ديگر نيز مفيد واقع شود. به طور مثال در ظراحي داخلي رستوران تركيب رنگ روشن همراه با رنگ سفيد مي‌تواند محيط اطراف را بزرگ‌تر از اندازه‌ي اصلي نمايش دهد.

مهم‌ترين بخشي كه در طراحي داخلي رستوران بايد توجه ويژه‌اي به آن كرد؛ انتخاب مبلمان، ميز و صندلي مناسب براي رستوران است. انتخاب ميز و صنپلي اصولي و صحيح مي‌تواند نقش قابل‌توجهي در جلوه بخشيدن به طراحي داخلي رستوران، فضاي بيروني و دعوت كنندگي كافه يا رستوران ايفا كند.

در انتخاب ميز و صندلي براي رستوران بايد به استانداردهاي كيفي و طراحي ارگونوميك آن‌ها توجه داشت. ميز و صندلي راحت مي‌تواند آرامش و لذت زيادي براي مشتريان به ارمغان آورده و تحت تاثير خودش قرار دهد تا جايي كه مشتري نسبت به فضا وفادار بماند.

طراحي دكوراسيون داخلي طلا فروشي

طراحي داخلي طلا فروشي آنقدرها هم كه به نظر مي‌رسد ساده نيست. چرا كه در واقع طراحي دكوراسيون داخلي طلا فروشي رابط اصلي بين بيننده و محيط مغازه است. موضوعي كه در طراحي داخلي مغازه نيازمند توجه ويژه‌اي است؛ نورپردازي و نحوه‌ي نمايش جواهرات براي مشتري است. از طرفي اين نورپردازي بايد به گونه‌اي باشد كه طلاي داخل ويترين كاملاً براي بيننده قابل ديدن باشد.

همانطور كه مي‌دانيد طلا كالاي گران قيميتي است به همين دليل در طراحي داخلي طلا فروشي علاوه بر زيبايي و چشمگيري بايد امنيت را هم در نظر داشته باشيم. به همين علت ويترين طلا فروشي علاوه بر دارا بودن ويژگي‌هاي بالا بايد امنيت بالايي هم داشته باشد؛ بنابراين با طراحي درست و اصولي ويترين مي‌توان علاوه بر نمايش كامل طلاها به مشتري، امنيت آن‌ها را هم تامين‌ كرد.

اگر به عنوان طراح قصد داريد كه طراحي دكوراسيون داخلي طلافروشي را بر عهده بگيريد بايد با توجه به فضا و موقعيتي كه در اختيار داريد، بهترين طرح را پياده كنيد. براي اين كار در قدم اول بايد مكان را به خوبي نياز سنجي كنيد و سپس با تركيب سليقه‌ي مشتري و به كارگيري تكنيك‌هاي روز دنيا طرحي بي‌نطير خلق كنيد. شما به عنوان يك طراح بايد به خوبي بدانيد كه هر مكاني طراحي خاصي مي‌طلبد و شما بايد با توجه به موقعيت مكان و شناسايي نيازها طراحي آن را انجام دهيد.

طراحي دكوراسيون داخلي ويلا

تاثير طراحي دكوراسيون داخلي در زندگي امروز انسان‌ها به قدري است كه نمي توان به سادگي آن را ناديده گرفت و از كنار آن گذشت. اين موضوع به خصوص در جوامعي كه به آن توجه كرده و آن را پياده سازي رده‌اند به وضوح قابل مشاهده است. بسياري از افراد تصور مي‌كنند كه طراحي داخلي مدرن تنها براي افراد ثروتمند جامعه است. ولي بهتر است بدانيد كه اين طراحي مي‌تواند براي افراد سطح متوسط جامعه هم مفيد و تاثير گذار باشد. در واقع اين طراح است كه بايد اين توانايي را داشته باشد كه متناسب با بودجه و فضاي شما طرح و دكوراسيوني همگون را به شما پيشنهاد دهد.

طراحي دكوراسون داخلي ويلا و چگونگي دكوراسيون داخلي

در طراحي داخلي ويلا عوامل زيادي تاثير دارند كه نوع مواد به كار رفته در ساخت وبلا يكي از اين عوامل است؛ اما جداي از اين عوامل؛ نور و رنگ مي‌تواند تاثير زيادي در طراحي داخلي ويلا داشته باشد. همانطور كه قبلا اشاره كرديم، نور و رنگ مي‌تواند هر انساني را مجذوب خود كند؛ بنابراين يك طراح داخلي حرفه‌اي بايد در طراحي داخلي ويلا با تركيب اين دوعامل بتواند طرحي زيبا و منحصر به فرد به وجود آورد. البته نبايد از تاثير نوع مواد به كار رفته در ساخت ويلا را ناديده

گرفت.

به هر حال بايد بدانيد كه در طراحي دكوراسيون داخلي ويلا دو عنصر رنگ و نوع مواد بايد در تركيب مناسبي در كنار هم قرار بگيرند. در واقع اگر محيط ما نور مناسبي نداشته باشد، مواد به كار رفته حتي در صورت گران قيمت بودن نمايي نخواهند داشت.

طراحي دكوراسيون داخلي در شيراز

طراحي داخلي در شيراز با تووجه به اين كه مردم اين شهر خود اهل ذوق و هنر هستند براي هر شركت طراحي داخلي كار سختي به نظر مي‌رسد. چرا كه بايد در طراحي دكوراسيون داخلي بناها براي اين مردم علاوه بر در نظر داشتن اصول اصلي طراحي داخلي، روحيه لطيف و ذوق هنري مردم اين شهر را هم در نظر داشته باشيم.

اگر به معماري گذشته‌ي اين شهر نگاه كنيم، متوجه خواهيم شد كه معماراني ماهر و زبردست با نهايت ذوق و هنر خود اين طراحي‌ها را انجام داده‌اند. از طرفي مردم اين شهر هر روز در گوشه و كنار شهر شاهد اين معماري‌ها بوده و به نوعي به آن‌ها عادت كرده‌اند. بنابر اين اگر قرار باشد در هرجاي اين شهر پروژه‌اي براي طراحي دكوراسيون داخلي انجام شود بايد فرهنگ غني و ذوق و هنر مردم در آن گنجانده شود. در حقيقت طراحي دكوراسيون داخلي بايد تليقي از سنت و مدرنيته باشد.

طراحي دكوراسيون داخلي در اهواز

در طراحي داخلي در اهواز بايد اين طراحي با توجه به آب و هواي گرم منطقه انجام شود. در چنين شهري استفاده از مواد مرغوب و مناسب در كنار رعايت اصول طراحي دكوراسيون داخلي از اهميت بالايي برخوردار است.

وظيفه‌ي طراح و دكوراتور در اين‌جا اين است كه هر محيطي را در هرجايي و هر مكاني با به كارگيري و رعايت اصول صحيح معماري به محيطي جذاب و پويا تبديل كند.

طراحي دكوراسيون داخلي در كيش

كيش يكي از زيباترين و جذاب‌ترين جزاير خاورميانه‌است كه هرساله توريست‌هاي زيادي را جذب مي‌كند. در اين جزيره شايد تنها چيزي كه در نگاه اول توجه هركسي را جلب كند وجود طراحي‌ پكوراسيون داخلي بسيار زيبا، شيك و مدرن است. به همين دليل طراحي داخلي در كيش مي‌تواند فرصت مناسبي باشد تا يك شركت طراحي داخلي هنر خود را در زمينه‌ي طراحي و معماري به خوبي به نمايش بگذارد.

بازسازي ساختمان و طراحي دكوراسيون داخلي

نوسازي يا بازسازي ساختمان از ديرباز در كشور ما وجود داشته است. مطالعات نشان مي‌دهد كه در عصر ايران باستان نوسازي و بازسازي ساختمان در ايران بسيار رايج بوده است. در واقع سنتي كه از آن امروزه به عنوان خانه تكاني ياد مي‌شود؛ برگرفته از فرهنگ و آداب ورسوم مردم همان زمان است. اين سنت هر ساله در روزهاي پاياني سال در كشور ما اجرا مي‌شود. از اين مسئله كه بگذريم امروزه در سراسر دنيا بازسازي ساختمان يا نوسازي آن امري كاملاً شناخته شده و رايج است. همانطور كه مي‌دانيد برخي از آپارتمان‌ها بعد از مرور زمان به تدريج حالت جذاب و زيباي خود را از دست داده و يا به اصطلاح ديگر بي روح مي‌شوند. در اين مواقع بايد بازسازي آپارتمان را شروه كرده و روح را به ساختمان بازگردانيم.

در كشور ما در دهه‌ي گذشته ساختمان‌هاي زيادي ساخته شده و حجم عظيمي از ساخت و ساز صورت داده است. مسلما اين ساختمان‌هاي ساخته شده اكنون نياز به بازسازي و نوسازي دارند. البته اين نكته را هم بايد در نظر بگيريم كه عمرمفيد ساختمان‌هايي كه ساخته مي‌شود 50 سال بوده اما بافت اين ساختمان‌ها و طراحي دكوراسيون داخلي آن‌ها قبل از رسيدن به 30 سال كاملاً كهنه و فرسوده شده و به بازسازي احتياج پيدا مي‌كنند. اين موارد اهميت بازسازي ساختمان‌ها در ايران را نسبت به ساير كشورها كاملاً آشكار مي‌سازد.

موضوع ديگري كه در بازسازي ساختمان وجود دارد بعد اقتصادي آن است. كاملاً مشخص است كه هزينه‌ي بازسازي و نوسازي بافت ساختمان‌ها به ميزان قابل‌توجهي كمتر از هزينه‌ي ساخت يك بناي جديد است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 3751
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه